Online klachten
Hoe ga je met kritiek of een klacht om? En dan wel met ” Online klachten”.Fouten maken we allemaal! Wat hebben we het toch gemakkelijk gekregen na de invoering van internet. We bestellen met z’n allen wat af. Dat gaat Read more…
Hoe ga je met kritiek of een klacht om? En dan wel met ” Online klachten”.Fouten maken we allemaal! Wat hebben we het toch gemakkelijk gekregen na de invoering van internet. We bestellen met z’n allen wat af. Dat gaat Read more…
De domeinverificatie op Facebook. Zoals je misschien al weet of ergens gelezen hebt, heeft Apple een update doorgevoerd bij iOS 14. Hierdoor moet je voor jouw advertentieaccounts op Facebook jouw domein verifiëren. Dat klinkt moeilijker en lastiger dan dat het uiteindelijk is. In onze blog leg ik uit hoe jij jouw domein kunt verifieert en weer door kunt gaan met adverteren op Facebook en Instagram.
Advertentie ’s zijn natuurlijk bedoeld om mensen te bereiken en om ervoor te zorgen dat ze actie ondernemen richting jouw bedrijf. En dan bedoelen we natuurlijk dat we het liefst hebben dat ze daadwerkelijk een aankoop doen via jouw website
Wat is eigenlijk het verschil tussen promoten en adverteren op Facebook, hoor ik je denken.
Facebook biedt enkele opties binnen het adverteren. De optie promoten, ook wel boosten genoemd lijkt op adverteren, je betaalt er tenslotte voor, maar het is toch echt anders dan adverteren via je advertentie account. In deze blog leggen wij je haarfijn uit hoe het zit.
Adverteren op Social media: Veel mensen “zitten” zoals ze dat zo mooi zeggen op Facebook. Ze maken dus gebruik van een Social mediakanaal. Naast particulieren zijn ook bedrijven volop aanwezig op de Social mediakanalen. Dit doen ze niet alleen om hun producten aan de man te brengen maar ook om zichzelf als aantrekkelijke werkgever neer te zetten.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.