Online adverteren bij de werving van personeel

Published by Inge Kaptein on

In de huidige wereld van werving is het online adverteren bij de personeelswerving essentieel geworden om gebruik te maken van diverse online kanalen om zo potentiële kandidaten te kunnen bereiken. Het is op dit moment echt wel een van de krachtigste instrumenten die beschikbaar zijn, online adverteren via Sociale media. In het bijzonder biedt adverteren op Facebook en Instagram, beide eigendom van Meta, unieke voordelen die de zoektocht naar gekwalificeerd personeel kunnen transformeren. Facebook/Meta heeft namelijk de rubriek Werkgelegenheid in het advertentie systeem opgenomen. We kijken naar enkele van de redenen waarom deze platforms van toch echt onschatbare waarde kan zijn bij het aantrekken van nieuw personeel.

Online adverteren bij personeelswerving

Conclusie

Online adverteren bij personeelswerving blijkt uit onze ervaring een hit te zijn. Wij hebben al vele mooie resultaten geboekt. Daarnaast biedt het online adverteren op Facebook/Meta een scala aan voordelen die de zoektocht naar personeel. Na het instellen van de juiste doelgroep, regio en met een mooi beeld erbij krijg je direct een schatting van de weergave en het bereik en het aantal klikken. Op deze manier kunnen bedrijven niet alleen personeel aantrekken, maar zijn ze ook zichtbaar en bouwen ze een sterke band online op met potentiële kandidaten.

Volg ons op Facebook-Instagram of LinkedIn

Waar kan ik via online adverteren personeel werven? Via IngKaCommunicatie


0 Comments

Geef een reactie

Avatar placeholder

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *