Is een krachtig verhaal een sprookje?
Waarom een krachtig verhaal geen sprookje is?
Er was eens.… een sympathieke supermarktmanager met een krachtig verhaal!
Harry die ‘zijn’ Albert Heijn neerzet als een gemoedelijke winkel vol tevreden klanten. Het is er gezellig en feestelijk. De vriendelijke winkelmedewerkers helpen je met alles wat je nodig hebt. Precies de waarden die Albert Heijn wil overbrengen.
Bekijk hier het filmpje van Albert Heijn
Een praktijkvoorbeeld van een krachtig verhaal over storytelling. Het is zeker geen sprookje, maar een goed verteld verhaal met een doordachte missie en visie. Je kunt je identificeren met het product. De service die Albert Heijn biedt en de samenhorigheid van de medewerkers. Het spreekt aan, het is herkenbaar en tastbaar. Een verhaal waarmee jouw publiek, doelgroep, zich betrokken voelt, aanspreekt en inspireert.
Wat als jouw bedrijf…!
Met een krachtig verhaal naar buiten treedt. Wil je ook storytelling voor jouw bedrijf? Dan is de training Business to Personal B2P training precies wat jij zoekt voor je bedrijf en medewerkers. Tijdens deze training gaan we actief aan de slag met het creëren van eenheid tussen medewerkers en organisatie; van identiteit, missie en visie tot ultieme klantbeleving. In één dag leren pitchen met impact; van theorie naar praktijk. We oefenen, na een duidelijke uitleg, en schrijven een pitch. Na de lunch gaan wij concreet en praktisch de ins & outs van het offline gedeelte toepassen in de online presentatie. Door onze continue feedback gaan de cursisten naar huis met een perfecte pitch die ze de volgende dag direct kunnen toepassen.
Op een doeltreffende manier als organisatie en medewerker on-offline vindbaar, bereikbaar en authentiek zijn. Zó onderscheidt je jouw dienstverlening van dat van andere.
De perfecte on-offline communicatiekoers vaar je niet alleen, maar met het hele team!
Door veranderingen in de hedendaagse communicatie is juist persoonlijk klantencontact heel belangrijk. De verschuiving van zakelijk naar persoonlijk klantencontact zorgt ervoor dat Social branding. Een onmisbaar onderdeel is van de communicatiestrategie. Werkgevers en werknemers delen hun kennis, vertellen hun bedrijfsverhaal en laten zien wie ze zijn (LinkedIn).
0 Comments